Plan imprezy

21.07.2018 (sobota)

08:00 – Otwarcie poligonu, początek rejestracji
10:00 – Koniec rejestracji
10:30 – Briefing przed I scenariuszem
11:00 - 11:30 – scenariusz „Pierwsza Krew”
11:30 - 12:00 – Przerwa techniczna i briefing przed II scenariuszem
12:00 - 12:30 – Scenariusz „Oblężenie”
12:30 - 13:00 – Przerwa techniczna i briefing przed III scenariuszem
13:00 - 13:30 – Scenariusz „Szpieg vs Szpieg”
13:30 - 14:00 – Przerwa techniczna i briefing przed IV scenariuszem
14:00 - 14:30 – Scenariusz „Odliczanie”
14:30 - 15:30 – przerwa obiadowa
15:30 - 20:00 – gry na dobicie (TDM, de_gładczyn, Zombie Land)
20:00 - 22:00 – Impreza przy ognisku

22.07.2018 (niedziela)

10:00 - 11:00 – Śniadanie Mistrzów by DaGrasso
11:00 - 13:00 – Team Deatchmatche
13:00 - 13:30 – Przerwa
13:30 - 14:30 – de_gładczyn, Zombie Land
14:30 - 15:00 – Przerwa
15:00 - 17:00 – Team Deatchmatche
17:00 – Zamknięcie imprezy

Operacja Paintball ma przyjemność zaprosić Was na kolejną edycję paintballowego święta, czyli WWM 2018!
Tak jak poprzednio, impreza odbędzie się na poligonie w Gładczynie i potrwa dwa dni. Pierwszego dnia mamy dla Was zaplanowaną, kilkuetapową grę scenariuszową. W jej ramach uczestnicy otrzymają do wykonania szereg zadań taktycznych, ale także, a może przede wszystkim, wezmą udział w solidnej paintballowej strzelaninie. Wieczorem spotkamy się na imprezie plenerowej z ogniskiem i zabawą do białego rana!
Niedzielny poranek to śniadanie Mistrzów, a po nim luźne granie zarówno w klasycznych jak i nietypowych trybach.

Mamy nadzieję, że spędzicie z nami ten weekend na dobrej, wspólnej zabawie, solidnej dawce sportu i relaksu w plenerze!
Kolejne informacje będziemy publikować, jak tylko będziemy mieli dla Was nowe szczegóły.

 

REJESTRACJA

Wyślijcie do na email na adres wwm2018@operacjapaintball.pl, a w wiadomości zwrotnej prześlemy Wam wszystkie niezbędne informacje łącznie z danymi do przelewu. Miejsce jest zarezerwowane po zaksięgowaniu przelewu na koncie. Istnieje możliwość opłacenia udziału w imprezie na miejscu, ale wiąże się to z dopłatą 10 PLN. Ze względu na ograniczoną liczbę miejsc nie możemy zagwarantować, że zostaną wolne wejściówki.
UWAGA!!! Pierwsze 10 osób z potwierdzoną i opłaconą rezerwacją otrzyma gratis po worku naszych najokrąglejszych kulek!!


Organizator zapewnia:

1. Podstawową pomoc medyczną
2. Animatorów w każdym HQ i na poligonie
3. Obsługę pirotechniczną
4. Fotorelację z wydarzenia
5. Zaplecze socjalne z lodówkami
6. Toalety oraz prysznice
7. Zakwaterowanie jak w wojsku - na pryczach / materacach w budynku
8. Pole namiotowe z prądem
9. Ciepły posiłek z grilla
10. Oznaczenia, bilety upoważniające do odbioru posiłków oraz napojów
11. HP ze sprężarką

Cennik obejmuje dwa dni imprezy. Nie ma możliwości wykupienia wstępu na jeden dzień.
40 PLN - wstęp z własnym sprzętem
35 PLN - wstęp dla członków Brigade Program
60 PLN - wstęp wraz z wypożyczeniem kompletu sprzętu (bez kulek)

Ceny obowiązują do 16.07.2018. Rejestracja po 16.07.2018 lub na miejscu +10 PLN.

Kulki - osoby z własnym sprzętem BYO lub nasze. Osoby wypożyczające sprzęt od Operacji grają naszymi kulkami. Ceny i producentów ogłosimy niebawem.